بازی Halo Infinite پاییز سال آینده عرضه خواهد شد

استودیوی 343 Industries طی مطلبی که به‌تازگی منتشر کرده درباره‌ی به‌جا بودن انتقادهای وارده به جلوه‌های بصری اولیه‌ی Halo Infinite صحبت می‌کند.

بازی Halo Infinite قرار بود تا در کنار عرضه کنسول‌های نسل جدید مایکروسافت منتشر شود اما بعد از پخش گیم‌پلی بازی و نگرانی هواداران نسبت به گرافیک بازی، تاخیر خورد. جوزف استاتن، کارگردان بازی، در این بیانیه گفته است که بخش داستانی بازی را در هفته اول کار بر روی پروژه، دو بار به اتمام رسانده است و سازندگان بازی هم‌اکنون در حال تعمیر باگ‌ها و پلیش هستند. همچنین آقای استاتن گفته است که عرضه بازی در پاییز سال آینده به توسعه‌دهندگان اجازه خواهد داد تا در طول تعطیلات “دوباره شارژ شوند”.

همچنین استودیوی ۳۴۳ ایندیستریز بار دیگر بر این موضوع تأکید داشته است که بخش چندنفره‌ی بازی Halo Infinite در عین رایگان بودن شامل هیچ‌گونه پرداخت درون برنامه‌ای به صورت لوت باکس (Loot Box) نخواهد بود که البته با توجه به رویه‌ای که چند سال اخیر عناوین چندنفره‌ی مشهوری همچون مجموعه‌ی Call of Duty و عنوان Fortnite برای پرداخت‌های درون برنامه‌ای خود در پیش گرفته‌اند (که شامل حذف لوت باکس و در عوض آن اضافه کردن بتل پس (Battle Pass) می‌شود)، این موضوع چندان هم دور از انتظار نبود.

تصاویر منتشر شده شامل محیط‌های بازی و مدل‌های اسلحه و همچنین چند عکس نیز از زره‌های اسپارتان (مسترچیف) که قرار است در زمان عرضه‌ی بازی دردسترس باشند، می‌شوند. یکی از بحث‌هایی که پس از نمایش اولین تریلر از گیم‌پلی هیلو اینفینیت بین طرفداران داغ شده بود به جلوه‌های بصری ناهماهنگ آن مربوط می‌شد که باعث ایجاد سؤال‌هایی در ذهن بازیکنان شده بود. حالا استودیوی 343 اینداستریز اعلام کرده که انتقادهای وارده به جلوه‌های بصری بازی را قبول دارد و آن‌ها را به‌رسمیت می‌شناسد.

آن‌ها در مطلب منتشر شده می‌نویسند: «هدف اصلی ما برای ساخت نسخه‌ی دمو کمپین داستانی بازی در ماه ژوئیه (تیر-مرداد) نمایش گیم‌پلی این بخش از بازی هیلو اینفینیت به همه بود. با وجود اینکه تریلر نمایش داده شده از جنبه‌های مختلف مورد رضایت ما بود، اما واقعیت این است که گرافیک هنری و فنی بازی در سطح استانداردهای مورد انتظار ما ظاهر نشد؛ جلوه‌های بصری آن تریلر حتی از سطح یک بازی درحال ساخت هم پایین‌تر بودند.»

درهرصورت، باید منتظر ماند تا ویدیویی تازه از گیم‌پلی بازی با جلوه‌های بصری بهبود‌یافته منتشر شود. ممکن است مدتی طول بکشد که تریلر جدیدی از گیم‌پلی هیلو اینفینیت منتشر شود، ولی زمانی‌که به تصاویر این مطلب نگاه می‌اندازیم، متوجه می‌شویم که واقعا روی گرافیک بازی کار شده و جلوه‌های بصری آن به‌صورت قابل‌توجه‌ای پیشرفت کرده است. کیفیت بافت‌های محیطی و مدل‌سازی کاراکترها واضح، پرجزئیات و متنوع به‌نظر می‌رسند و بازی در عین بهبود این موارد، توانسته شکل‌و‌شمایل آشنای مجموعه‌ی هیلو را که طرفداران به آن عشق می‌ورزند، حفظ کند.

بخش مولتی‌پلیر Halo Infinite که نزد مخاطبان بسیار محبوب است، قرار است برای اولین‌بار در تاریخ این مجموعه به‌صورت کاملا رایگان در اختیار بازیکنان قرار گیرد. این بخش نیز با نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد.

بازی Halo Infinite که تا پیش‌ از این قرار بود هم‌زمان با عرضه‌ی جهانی کنسول‌های اکس‌باکس سری اکس و اس روانه‌ی بازار شود، هم‌اکنون با حدود یک سال تأخیر و در پاییز سال ۲۰۲۱ برای کنسول‌های نسل هشتم و نهمی شرکت مایکروسافت و همین‌طور رایانه‌های شخصی (از طریق فروش استیم (Steam) و مایکروسافت) منتشر خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
بسته الحاقی جدید بازی Gears 5 به‌زودی عرضه می‌شود
بازی جدید خالق Dead Space در مراسم The Game Awards معرفی ‌می‌شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed