بازی Prince Of Persia: Sand Of time برای کنسول های فعلی

Ubisoft به گذشته بازمی‌گردد ، Prince of Persia: Sands of Time را وارد کنسول های نسل فعلی و رایانه های شخصی می‌کند.

Prince of Persia: The Sands of Time در سال 2003 منتشر شد و علی رغم ایجاد سه گانه بازی که تا سال 2005 ادامه داشت و عناوین اسپین آف در سال های 2008 و 2010 بود ،می‌توان گفت حق رای دادن عملاً مرده است.

به نظر می رسد که  Ubisoft زمان دیگری را برای تغییر در Prince of Persia: The Sands of Time تغییر داده است. همانطور که در جریان کنفرانس مطبوعاتی دیجیتال ناشران Ubisoft Forward مشخص شد ، بازسازی کامل اکشن ماجراجویی پرطرفدار سال 2003 در حال راه اندازی از استودیوهای Pune و Mumbai در Ubisoft است ، احیای Sands of Time در موتور Anvil Ubisoft با گیم پلی بهبود یافته و یک داستان گسترش یافته که به قصه ای که در اصل گفته شده است.

اگر بار اول فیلم شن های زمان را از دست داده اید ، شاهزاده تیتروار هنگام ایستادن بر روی سکوها و جنگیدن در کاخی که توسط شنهای جادویی زمان ویران شده است ، تمرکز می کند. گرچه شاهزاده دو مزیت مفید دارد. اول ، او فوق العاده چابک است ، قادر به دویدن در امتداد دیوارها ، صعود از سازه های در حال خرابی و پرش از شکاف های بزرگ با توانایی های پارکور است. دوم ، اگر او یک پرش کند یا ضربات زیادی از شمشیر دشمن بکشد ، می تواند زمان را به لحظه های قبل از مرگ خود برگرداند و راهی متفاوت را امتحان کند.

همانطور که کارگردان Pierre-Silvain Gires در مصاحبه با GameSpot توضیح داد ، هنگامی که Ubisoft به دنبال بازسازی The Sands of Time بود ، مناطقی را شناسایی کرد که می‌تواند باعث بهبود بازی نسبت به 17 سال پیش شود. این به معنای تغییراتی در جنگ بود – که اگرچه آکروباتیک و مبتکرانه بود ، اما همچنین دست و پا گیر و ناامید کننده بود – و همچنین زاویه دوربین ثابت بازی ، که گاهی اوقات نگاه کردن به شاهزاده یا پرش های خاص را دشوار می کند.

Gires گفت: “ما می‌دانستیم كه اگر می‌خواهیم انتظار بازی 2020 را برآورده كنیم ، ترفندهایی برای تهیه بازیکنان وجود دارد.” “بنابراین ما به داستان وفادار ماندیم. ما به طراحی کلی بازی وفادار ماندیم. با این حال ، ما بسیاری از سه C (شخصیت ، دوربین و کنترل) را بهبود بخشیدیم ، زیرا دوربین از همه بیشتر بود تاریخ ، و همچنین نبرد. بنابراین ما قطعاً با بهبود و افزایش سرعت شاهزاده ، و حرکتهای آکروباتیک که باید برای عبور از 40 سطح انجام دهید ، به این بازسازی نزدیک شدیم. بنابراین این تمرکز اصلی ما بود – درست بمانید به طراحی اصلی ، به داستان زیبا و روایت احترام بگذارید ، اما همه چیز را که می‌توانیم افزایش دهیم ، از ناوبری گرفته تا دوربین ، سیستم هدف گیری و پاسخگویی بازیکن.

Gires توضیح داد ، یک تغییر بزرگ سرعت حرکت پرنس و حرکت در محیط خود است. به گفته وی ، بازیکنان انتظار دارند سرعت حرکت بیشتر شخصیت ها نسبت به سال 2003 بیشتر باشد ، بنابراین حرکت و کنترل شاهزاده با توجه به این موضوع تنظیم شده است. عناصر نبرد نیز دستخوش تغییراتی شده است – در The Sands of Time ، دشمنان غالباً ماساژ می‌دهند تا زمانی که بازیکن موفق شود از سلاح امضای شاهزاده ، خنجر زمان استفاده کند و شن های جادویی زمان را از منطقه بازیابی کند. این شن و ماسه ها هستند که دشمنان را قدرت می‌بخشند ، بنابراین اگر می‌خواهید آنها را برای همیشه خاموش کنید باید به دنبال آنها بروید و Gires گفت که بازسازی باید این واقعیت را برای بازیکنان کمی بهتر از سال 2003 تلگراف کند.

با این حال ، یک چیز که دوباره کاری نمی‌شود ، داستان شن های زمان است. Ubisoft از فیلم اصلی بازی 2003 استفاده می‌کند.

گفتگو به طور کامل دوباره ضبط شده است تا اجراهای ضبط حرکت برای بازسازی ، که آن را از نسخه اصلی متمایز می‌کند ، ضبط شود. و اگرچه نسخه جدید Sands of Time از نسخه اصلی استفاده می‌کند ، Lowenthal و Gires گفتند که برخی خطوط برش خورده از بازی 2003 باعث شده است که این نسخه دوباره به این نسخه از بازی برگردد. گایرس خاطرنشان کرد: اضافه شدن ضبط حرکت باعث تغییر در عملکرد ، به ویژه تعاملات بین شاهزاده و فرح شده است.

Lowenthal گفت: “در آن بازی اول چیزی جادویی وجود داشت و آن شخصیت برای قلب من باقی مانده است.” “و بنابراین بازگشت به عقب و انجام دوباره این کار هم هیجان انگیز بود و هم وحشتناک بود ، زیرا من به همان اندازه که توانایی آوردن چیز جدید و بهتر کردن آن را داشتم این امکان را داشتم که آن را بهم بریزم. اما فقط این واقعیت که من انجام چنین کاری در کار حرفه ای من بی نظیر است ، این است که پس از این همه سال برای یک ضربه چاقوی دیگر به کاری که خیلی دوست داشتم برگردم. “

بخشی از The Sands of Time قبل از شروع بازی به ایران در قرن 9 در هند اتفاق می افتد و بخشی از کارهایی که استودیوهای Pune و Mumbai برای بازسازی انجام می دهند در تصور مجدد طراحی هنری و معماری نسخه اصلی است تا بیشتر به دست آورد اعتبار. Lowenthal گفت ، این مورد در انتخاب بازیگران نیز مورد توجه قرار گرفت.

وی گفت: “این گفتگوی بزرگی بود كه در اوایل انجام شد ، زیرا در مورد بازنمایی در بازیها (نسبت به سال 2003) ، دنیای دیگری بهتر است.” “و من نگرانی های خودم را در مورد آن داشتم ، اما ما به این واقعیت برگشتیم که این یک بازسازی یک بازی بسیار خاص است. … در حالی که من عصبی بودم ، در عصر امروز ، برای بازگشت به آن ، ما موافقت کرد که چون این یک بازسازی است و یک بازی جدید نیست ، ما به آن قسمت اصلی آن باز خواهیم گشت. سوپیندر چنین بازیگر فوق العاده و با استعدادی است و قدرت را برای نقش به ارمغان می‌آورد که فکر می‌کنم همان رابطه ، اما ما واقعاً از بسیاری جهات آن را به روز می‌کنیم فقط به این دلیل که او باشد. “

Gires اضافه کرد: “ما قطعاً می‌خواستیم اصالت را به شخصیت ها برسانیم زیرا ما واقعاً برای تولید و بازیکنان به این مسئله توجه داریم.” “اما وقتی شما در مورد شاهزاده صحبت می‌کنید و وقتی که در مورد Sands of Time صحبت می‌کنید ، هنگامی که ما فرصتی برای کار با یوری داشتیم ، این کاملاً کاربرد داشت. ما می‌خواستیم روی نوستالژی بازی کنیم و صدای یوری به خودی خود در واقع به دلیل صدا ، لحن صدا ، چنین محرکی برای آن نوستالژی است. مستقیماً به جلو بود که ما می خواستیم با یوری کار کنیم ، همان احساسی را که در بازی اصلی داشتند به بازیکن منتقل کنیم. “

Prince of Persia: The Sands of Time Remake در تاریخ 21 ژانویه (پنج‌شنبه 2 بهمن 1399) برای پلی استیشن 4 ، ایکس باکس وان و رایانه های شخصی از طریق فروشگاه Epic Games و Ubisoft Store منتشر می‌شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
جزئیات پیش سفارش Assassin’s Creed Valhalla
اکتبر 2020:تاریخ انتشار همه بازیها برایPS4،Switch،Xbox One،PC

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed