جزئیات جدیدی از بازی Halo Infinite فاش شد

به تازگی یکی از اینسایدرهای مشهور ایکس‌باکس، اطلاعات جدیدی را از بازی Halo Infinite و ویژگی‌های آن به اشتراک گذاشته است.

بازی مورد انتظار Halo Infinite ابتدا قرار بود در نوامبر سال 2020 میلادی منتشر شد، اما استودیوی 343 اینداستریز تصمیم گرفت به منظور کار بیشتر بر روی اثر مذکور، انتشار آن را به سال 2021 موکول کند. به گفته‌ی تیم توسعه‌دهنده، این بازی در پاییز سال جاری میلادی عرضه خواهد شد و انتظار می‌رود به‌ زودی اطلاعات جدیدی از منتشر ‌شود.

اخیراً کاربر Klobrille که یکی از اینسایدرهای مشهور ایکس‌باکس به شمار می‌رود، جزئیات جدیدی از بازی Halo Infinite را به اشتراک گذاشته است. با توجه به مواردی که کاربر درج کرده است ، بسیاری از توضیحاتی که در این‌ بخش به آن اشاره می‌شود، نمی‌توان انتظار داشت که همه‌ی آن‌ها در نسخه‌ی نهایی بازی قرار داشته باشند.

Klobrille در مورد برخی از محتویاتی که احتمالاً در بازی Halo Infinite گنجانده شده است، بحث می‌کند که بیشتر آن‌ها به جنبه‌های گیم‌پلی مرتبط هستند. یکی از راضی‌کننده‌ترین ویژگی‌های اشاره شده این است که عنوان مذکور تاکنون بیشترین پشتیبانی و تعهد نسبت به یک بازی را به خود خواهد دید. به نظر می‌رسد توسعه‌دهندگان در تلاش هستند تا از اشتباهات خود در بازی Halo 5 درس بگیرند. با این حال، این قسمت تنها بخشی از اطلاعات ارائه شده به شمار می‌رود.

به گفته‌ی Klobrille، ابزارهای اصلاح شده به تیم 343 اینداستریز این امکان را می‌دهد تا سریع‌تر از همیشه به بازخورد واکنش نشان دهند. سلاح‌ها انواع مختلفی از آسیب‌رسانی (Damage) دارند که در پلاسما، پرتابه‌ها و غیره گسترش می یابند. همچنین بازی‌بازان می‌توانند به طور کامل کنترل‌ها را تغییر دهند.

برخی از المان‌های برجسته‌ی نسخه‌های پیشین این مجموعه احتمالاً در Halo Infinite نیز قرار خواهند داشت. از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به تجهیزات موجود در بخش چندنفره  از طریق مبارزه در نقشه اشاره کرد که شبیه به سیستم قدیمی استفاده شده در بازی Halo 3 است. علاوه بر این، یک وسیله‌ی نقلیه‌ی مورد علاقه‌ی طرفداران در این نسخه بازخواهدگشت و Klobrille حدس می‌زند که این وسیله احتمالاً Brute Chopper از بازی Halo 3 باشد. همچنین این نسخه پیشرفت بسیاری در زمینه‌ی بهتر جلوه دادن تصاویر بصری ایجاد شده است. همچنین گزارش شده است که Hunterها، یک وسیله‌ی مبتنی بر فیزیک و یک وسیله‌ی نقلیه جدید که دارای سطح قدرت است و بین Warthog و Scorpion قرار دارد، در این نسخه بازمی‌گردند. تیم توسعه‌دهنده در تلاش است تا کنترل‌ها را به منظور ارائه‌ی بهترین تجربه برای بازی‌بازان رایانه‌های شخصی بهبود دهد.

هیچ یک از این اطلاعات ارائه شده هنوز به صورت رسمی توسط 343 اینداستریز تایید نشده است، اما با توجه به معتبر بودن گفته‌های اینسایدر، به نظر می‌رسد در بازی نهایی شاهد اغلب این ویژگی‌ها باشیم.

طبق اطلاعات منتشر شده در پروفایل لینکدین آقای جوزف استیتن (Joseph Staten)، رهبر پروژه‌ی Halo Infinite، به نظر می‌رسد این شخص به عنوان رئیس بخش خلاقیت استودیوی 343 اینداستریز منصوب شده است. به طور کلی شخصی که این سمت را برعهده می‌گیرد، بر همه‌ی تولیدات خلاقانه و همچنین استراتژی بلندمدت نظارت خواهد کرد. البته این بخش در همه استودیوها متفاوت هستند بنابراین موقعیت ممکن است در 343 اینداستریز تفاوت داشته باشد.

بازی Halo Infinite در پاییز 2021 بر روی کنسول‌های ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس‌ سری ایکس، سری اس و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴ رای
اطلاعات جدیدی از بازی Marvels Avengers منتشر شد
انتشار بازی Returnal با تاخیر مواجه شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed